مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-01سياسي

اتحاد و همدلی لازمه برگزاری انتخابات پرشور است


رییس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل و شمالغرب کشور ضمن اشاره به اینکه اقدامات فردی و سلیقه ای باعث عدم پیشبرد برنامه ها و توسعه استان شده گفت: - ایسنا/اردبیل رییس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل و شمالغرب کشور ضمن اشاره به اینکه اقدامات فردی و سلیقه ای باعث عدم پیشبرد برنامه ها و توسعه استان شده گفت: اتحاد و همدلی لازمه برگزاری انتخابات پرشور است.

حبیب کوهی، رییس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل و شمالغرب کشور 11 خرداد در جلسه دیدار احزاب و گروه های سیاسی استان اردبیل با استاندار با اشاره به انتخابات مجلس امسال گفت: موظفیم با اتحاد و همدلی و با مشارکت گسترده انتخابات پرشوری را برگزار کنیم.

کوهی افزود: جذب مشارکت بیشتر مردمی و انتخاب صحیح و اصلح دو موضوع مهم در انتخابات است.

وی تصریح کرد: متاسفانه اقدامات فردی و سلیقه ای عمل کردن مدیران، نمایندگان مردمی، احزاب و گروه های سیاسی در سطح استان باعث عدم پیشرفت برنامه ها و توسعه استان شده است.

رییس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل و شمالغرب کشور به برخی از اقدامات جمهوری آذربایجان علیه ایران اشاره کرد و گفت: باید در راستای مقابله با اقدامات جمهوری آذربایجان هوشیاری داشته باشیم و بتوانیم از نفوذ تفکرات صهیونیستی از طریق جمهوری آذربایجان راهبردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد و همدلی لازمه برگزاری انتخابات پرشور است

اتحاد و همدلی لازمه برگزاری انتخابات پرشور است