مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 18:002023-05-28اقتصادي

لزوم جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی آذربایجان غربی


استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نباید به سمت خام فروشی بویژه در حوزه کشاورزی برویم، گفت: تولید نباید به خام فروشی منجر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصادق معمتدیان ظهر یکشنبه در جمع فعالان اقتصادی اشنویه با تاکید بر اینکه نباید به سمت خام فروشی بویژه در حوزه کشاورزی برویم، افزود: تولید نباید به خام فروشی منجر شود بلکه باید ارزش افزوده ایجاد کرده سپس صادر شود و در این خصوص باید در اشنویه سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه اشنویه در حوزه کشاورزی ظرفیت بسیار قابل توجهی دارد، گفت: این بخش به همراه صنایع وابسته پیشران توسعه شهرستان است که باید از همه ظرفیت ها برای این منظور استفاده شود.

معتمدیان افزود: اشنویه یکی از شهرستان های برخوردار است و باید از نظر شاخص های توسعه در ردیف اولین شهرستان هایی باشد که از محرومیت خارج می شود.

وی اضافه کرد: ما در صدد هستیم که اعتبارات را به سمت مزیت های شهرستان های مختلف سوق دهیم که در این خصوص، مزیت های اشنویه هم در دستور کار و مورد توجه است.

بزرگترین پایانه محصولات صادراتی کشور در ارومیه راه اندازی می شود معتمدیان خاطرنشان کرد: باید نقشه راه برای توسعه اقتصادی در همه مناطق با توجه به مزیت ها داشته باشیم و در کنار آن، باید به سمت بهره وری بویژه در بخش کشاورزی حرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی آذربایجان غربی

لزوم جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی آذربایجان غربی