مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:072023-05-31اجتماعي

ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه ها، اصلی ترین عامل تصادفات در جاده های کرمانشاه


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه ها، از مهم ترین عوامل تأثیر گذار در بروز تصادفات رانندگی محسوب می شود .

- علی سلیمی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه ها از مهمترین عوامل تأثیر گذار در بروز تصادفات رانندگی به حساب می آید، هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه ها به معنای استقبال از حوادث ناگوار ترافیکی و امکان بروز تصادف ها با ضریب شکنندگی و صدمه بالا محسوب می شود .

وی گفت: براساس تحقیقات و آمارهای موجود؛ بیشترین جابجایی کالا و مسافر از طریق سامانه جاده ای انجام می شود و در همین راستا حفظ جسم راه و حریم جاده بسیار مهم است و افزایش جمعیت، رشد فزاینده ترافیک، تولید خودرو و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی بیش از پیش نیاز به ارتقاء ، توسعه و تعریض جاده ها را می طلبد، اما ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه ها روند توسعه را کاهش می دهد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: حفظ و نگهداری راه های موجود، یکی از وظایف ذاتی و اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تلقی می شود که با وجود محدودیت های اعتباری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه ها، اصلی ترین عامل تصادفات در جاده های کرمانشاه

ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه ها، اصلی ترین عامل تصادفات در جاده های کرمانشاه