مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-18اقتصادي

اجرای 26 پروژه ابنیه فنی و پل در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی


رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای 26 پروژه ابنیه فنی و پل در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علیزاده صبح یکشنبه در گفت و گو با رسانه ها با بیان اینکه در حال حاضر 26 پروژه ابنیه فنی و پل با پیشرفت 54 درصدی در سطح راه های این استان در حال اجرا است، افزود: تعریض ابنیه فنی محورها، تعمیرات اساسی پل ها، تعمیرات پل های آسیب دیده از سیل در سطح استان و تبدیل آبنمابه پل در محورهای مختلف بر اساس اعتبار ابلاغی از جمله مهم ترین پروژه های فعال این حوزه است.

رییس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین در حال حاضر هزار و 600 دستگاه انواع آبرو، پل و ابنیه فنی در راه های استان وجود دارد.

علیزاده با بیان اینکه لایروبی و تنقیه پل ها در مسیرهای مختلف استان بخصوص جاده های اصلی، فرعی و روستایی از دیگر اقدامات اجرایی در جهت نگهداری ابنیه فنی راه ها، است، گفت: احداث و مرمت رادیه و برید پل ها، احداث و مرمت دیوارهای هدایت آب، مقاوم سازی فونداسیون پل ها و تعمیر و مرمت پایه های پل ها از مهم ترین اقدامات انجام شده برای تعمیرات اساسی و بهسازی پل ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 26 پروژه ابنیه فنی و پل در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

اجرای 26 پروژه ابنیه فنی و پل در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی