مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:452023-06-14سياسي

در موضوع حجاب با خلأ نظریه پردازی مواجه هستیم


دبیرستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مسئله پوشش و عفاف را دولت می تواند در بدنه کارمندان خود آغاز کند و به صورت جدی الزامات خود را در این بدنه پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمد جنتی عصر در دومین نشست ستاد حجاب و عفاف سازمان تبلیغات اسلامی با فعالان رسانه ای که در سالن جلسات بنیاد هدایت در قم برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه اصلی سازمان تبلیغات در بعد فرهنگی عفاف و حجاب است.

وی با اشاره به اینکه دیدگاه شهید مطهری دیدگاه جامعی است، مطرح کرد: در اصلاح امور باید مسائل را سه بعدی در ابعاد پند، بعد و تدبیر لازم دیده شوند.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه می توان در ابعاد مختلف مطالبات مردمی را دنبال کرد، خاطرنشان کرد: مسئله پوشش و عفاف را دولت می تواند در بدنه کارمندان خود آغاز کند و به صورت جدی الزامات خود را پیگیری کند.

جنتی با بیان اینکه می توان در فضای مطالبات موضوعات مختلف را دنبال کرد، تصریح کرد: در بیان این مدل ها می توان از فضای اندیشمندان حوزه علمیه نیز استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری حوزه علمیه را نرم افزار انقلاب اسلامی می دانند، یادآور شد: در موضوع حجاب با خلا نظریه پردازی مواجه هستیم که باید به دنبال رفع این خلا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در موضوع حجاب با خلأ نظریه پردازی مواجه هستیم

در موضوع حجاب با خلأ نظریه پردازی مواجه هستیم