مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-19اجتماعي

چهارمین خانه هلال عشایری چهارمحال و بختیاری افتتاح شد


شهرکرد_مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین خانه هلال عشایری در منطقه عشایرنشین شهرستان فِلارد و چهارمین خانه هلال عشایری چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

- مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه عشایر در خانه های هلال همه آموزش های امدادی لازم برای امدادرسانی در حوادث مختلف را فرا می گیرند اظهار کرد: خانه های هلال برای ارتقای سطح آمادگی و تاب آوری جوامع محلی و روستایی با رویکرد مدیرت حوادث و سوانح مبتنی بر جامعه افتتاح می شوند.

وی گفت: جمعیت هلال احمر برای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر بر آن است تا با تأسیس خانه های هلال در شهرها و روستاها و عشایر، جامعه هدف بیشتری را تحت آموزش قرار دهد.

مثنوی بیان داشت: فلسفه ایجاد خانه های هلال توانمند سازی جوامع است و اگر حادثه ای در یک منطقه رخ دهد افراد حاضر در صحنه مردم همان اعضای خانه هلال محله و شهر هستند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای راه اندازی خانه های هلال در استان چهارمحال و بختیاری مجموع خانه های هلال فعال در سطح استان بیش از 100 خانه هلال در محله ها، روستاها و شهرهای استان افتتاح و راه اندازی شده است.

مثنوی تاکید کرد: خانه های هلال و مدیریت برنامه های آموزشی آن و ارتقای فرهنگ امدادی و داوطلبی بر پایه اصول و اهداف سازمانی و با تکیه بر آموزه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین خانه هلال عشایری چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

چهارمین خانه هلال عشایری چهارمحال و بختیاری افتتاح شد