مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-11اجتماعي

احداث 3 معبر جدید در شهر کرمانشاه


شهردار کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه فاقد رینگ شهری است، گفت: سه معبر جدید در شهر کرمانشاه برای کاهش حجم ترافیک در حال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه ظهر یکشنبه به همراه جمعی از اهالی رسانه از پروژه های مدیریت شهری بازدید و اظهار کرد: موضوع کاهش ترافیک و ایجاد معبرهای جدید از موضوعاتی است که مورد توجه مدیران شهری قرار گرفته است.

وی افزود: بعضی از شهرک های کرمانشاه به دلیل افزایش جمعیت شهری و افزایش تردد وسایل نقلیه دچار مشکل هستند که با ایجاد رینگ های جدید در شهر کرمانشاه مشکل برطرف خواهد شد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: معبر زیباشهر به صادقیه، معبر بهشت زهرا به محله ملاحسینی جعفرآباد و بلوار 35 متری فدک که شهرک فدک را به آرامستان جدید کرمانشاه متصل می کند، از پروژه های در حال احداث است.

نوروزی بیان کرد: سال گذشته نیز در همین راستا و برای کاهش ترافیک معبر شهید سرابیان و شهید دایی چی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به احداث پروژه میدان سپاه در شهر کرمانشاه، خاطر نشان کرد: سقوط جرثقیل در این پروژه بهره برداری از این پروژه را به تأخیر انداخت.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: پیش از این بنا بود پروژه میدان سپاه در خرداد ماه امسال به بهره برداری برسد که با توجه به پیشرفت 85 درصدی این پروژه در تیرماه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 3 معبر جدید در شهر کرمانشاه

احداث 3 معبر جدید در شهر کرمانشاه