مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-12سياسي

ثبت نام صدور و تمدید پروانه موکب های اربعین 1402 آغاز شد


رییس قرارگاه اربعین حسینی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از آغاز ثبت نام داوطلبان برپایی موکب و تمدید پروانه های موکب داری ادوار گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، نسبت به درخواست صدور پروانه جدید یا تمدید پروانه خود برای اربعین حسینی 1402 اقدام کنند.

وی افزود: با همت خیران، هیأت های مذهبی و خادمان موکب ها در سراسر کشور، برنامه ریزی شده است تا با استعداد بیش از 3هزارموکب، خدمات اسکان و تغذیه به زائران اربعین حسینی امسال ارائه شود.

وی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته و تفاهمی که با مسئولان عراقی به امضا رسیده است، عملیات ارسال تجهیزات و اقلام موکب ها از 25 محرم آغاز و تا 5 صفر از مرزهای شلمچه و مهران و در صورت نیاز مرز خسروی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بعد از این تاریخ اگر نیاز به ارسال بود، همچون سال گذشته از طریق مرز سومار عملیات ارسال اقلام و تجهیزات موکب ها صورت خواهد گرفت.

جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات افزود: موکب ها اعلام آمادگی کرده اند تا خدمات اسکان و تغذیه را از دهم صفر آغاز کرده و تا بیست وسوم ماه صفر ادامه دهند.

نامجو تصریح کرد: به این منظور 10 قرارگاه در داخل و خارج کشور فعال خواهند شد که از این تعداد 4 قرارگاه نجف، کربلا، کاظمین و سامراء در عراق و 6 قرارگاه در ایران قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام صدور و تمدید پروانه موکب های اربعین 1402 آغاز شد

ثبت نام صدور و تمدید پروانه موکب های اربعین 1402 آغاز شد