مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-12سياسي

برگزاری پنج پنل تخصصی در نخستین روز نمایشگاه آبادیران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز سه شنبه 23 خرداد پس از برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه آبادیران، سالن اصلی نمایشگاه از ساعت 12 تا 13: - در نخستین روز نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران)، پنج پنل تخصصی، یک نشست ارایه نیاز ها و یک گفتگوی تخصصی در سالن اصلی و پاویون های نمایشگاه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز سه شنبه 23 خرداد پس از برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه آبادیران، سالن اصلی نمایشگاه از ساعت 12 تا 13:30 میزبان مهندس نیکپور، مدیر قرارگاه خلاقیت و نوآوری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است که در جمع فعالان شرکت های دانش بنیان به تبیین نیاز های بنیاد در حوزه زعفران، خرما، میگو و گیاهان دارویی می پردازد.

در ادامه، پنل تخصصی اشتغال نوآورانه برای دانش آموختگان و فارغ التحصیلان با موضوع استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در ایجاد اشتغال فناورانه، وضعیت و آینده اشتغال فارغ التحصیلان و برنامه های حمایتی در این زمینه و به مدیریت علی زندوکیلی، مشاور معاون توسعه اشتغال وزارت کار از ساعت 13:30 تا 15:30 در سالن اصلی نمایشگاه برگزار می شود.

پس از آن، پنل تخصصی برابری فرصت خلق ثروت برای همه با موضوع بررسی الگوی موثر و پایدار کاهش نابرابری و الگوی پیاده شده در محله هرندی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پنج پنل تخصصی در نخستین روز نمایشگاه آبادیران

برگزاری پنج پنل تخصصی در نخستین روز نمایشگاه آبادیران