مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:202023-05-30ورزشي

رضایی اولین مدال ایران را به رنگ برنزی در آورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از دیروز دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن 25000 نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شد که تکواندوکاران اوزان 68- کیلوگرم در گروه آقایان و 57- کیلوگرم .

- نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان در رقابت های جهانی باکو 2023 توانست مدال برنز را بر گردن بیاندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از دیروز دوشنبه هشتم خرداد ماه در سالن 25000 نفری کریستال شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان آغاز شد که تکواندوکاران اوزان 68- کیلوگرم در گروه آقایان و 57- کیلوگرم در گروه بانوان به دیدار با رقبا رفتند.

در روز اول رقابت ها متین رضایی در وزن 68- کیلوگرم و تینا مدانلو در وزن 57- کیلوگرم نمایندگان ایران بودند که در گروه آقایان در نهایت متین رضایی برابر بردلی سیندن ار بریتانیا در مرحله نیمه نهایی قرار گرفت.

راند اول 15 بر 13 به سود بردلی به اتمام رسید و در راند دوم نیز نماینده بریتانیا موفق شد با نتیجه 21 بر 5 نیز رضایی را شکست دهد.

رضایی با واگذاری نتیجه برابر قهرمان جهان مکزیک و نایب قهرمان المپیک توکیو توانست مدال برنز رقابت های جهانی باکو را تصاحب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی اولین مدال ایران را به رنگ برنزی در آورد

رضایی اولین مدال ایران را به رنگ برنزی در آورد