مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:202023-05-28سياسي

بازدید ارزیابان وزارتخانه از حوزه های تصحیح و امتحانات البرز


رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز گفت: بازدید ارزیابان وزارتخانه آموزش و پرورش از حوزه های تصحیح و امتحانات نهایی این استان در حال انجام است.

- سید داوود حسینی در حاشیه بازدید از حوزه های اجرایی امتحانات نهایی و تصحیح آموزش و پرورش استان البرز در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازدید ارزیابان وزارتی از حوزه های تصحیح و امتحانات نهایی این استان در حال انجام است.

وی افزود: ارزیابان اعزامی از اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش امروز یکشنبه هفتم خرداد ماه با همراهی ارزیابان استانی در حال بازدید از حوزه های تصحیح و امتحانات نهایی هستند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز افزود: این بازدید با هدف بررسی روند اجرای امتحانات نهایی در حوزه های اجرا و تصحیح انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان البرز در خرداد ماه امسال میزبان 29 هزار و 443 داوطلب در 134 حوزه امتحانی است.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش حساسیت امتحانات نهایی و تأثیر قطعی نتایج حاصل از آن در پذیرش داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، به مسئولان حوزه های اجرا و تصحیح اطلاع رسانی شده با هرگونه اقدام که موجب خدشه دار شدن فرایند برگزاری امتحانات نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید ارزیابان وزارتخانه از حوزه های تصحیح و امتحانات البرز

بازدید ارزیابان وزارتخانه از حوزه های تصحیح و امتحانات البرز