مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-11اقتصادي

93 مورد شکایت مردمی از اصناف اسلام آبادغرب به ثبت رسیده است


93 مورد شکایت مردمی از اصناف اسلام آبادغرب طی 40 روز گذشته به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حمیدرضا کرمی صبح یکشنبه در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: قیمت فعلی مرغ قیمت واقعی آن نیست و این موضوع به برنامه ریزی در سطح وزارت و کشور نیاز دارد و برنامه های ابلاغی باید توسط جهاد کشاورزی به سرعت و به صورت صحیح انجام شود.

وی افزود: مردم از توزیع آرد و عملکرد نانوایی ها گله مند هستند و مدیریت توزیع و مصرف آرد و بازرسی از آن ها باید به طور صحیح و جدی انجام شود چرا که مشکل از کمبود آرد نیست بلکه از کاستی در نظارت است.

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: 762 مورد بازرسی و نظارت اصناف بر بازار در چهل روز گذشته توسط اداره صمت شهرستان انجام شده که 93 مورد شکایت مردمی و 11 مورد نظارت مشترک به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: در یک ماه گذشته 195 مورد بازرسی توسط جهاد کشاورزی اسلام آبادغرب در حوزه تنظیم بازار انجام شده که یازده مورد تخلف به ارزش 115 میلیون تومان شامل کم فروشی، گرانفروشی و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ثبت رسیده است.

کرمی بیان کرد: دست مزدهای درخواستی توسط استادکاران صنف تعمیرکاران خودرو اختلاف بسیاری با هم دارد و نیاز است که به این حوزه به صورت جدی ورود پیدا کرد نظارت ها به طور مستمر انجام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 مورد شکایت مردمی از اصناف اسلام آبادغرب به ثبت رسیده است

93 مورد شکایت مردمی از اصناف اسلام آبادغرب به ثبت رسیده است