مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-20ورزشي

محکوم به پیروزی برابر شهرداری بندرعباس هستیم


سرمربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان گفت: به طور حتم هواداران یک دیدار جذاب و تماشایی را از دو تیم فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس خواهند دید.

- ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان گفت: به طور حتم هواداران یک دیدار جذاب و تماشایی را از دو تیم فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس خواهند دید.

مجتبی ذاکری نانگی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تقابل امروز نمایندگان هرمزگان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، افزود: ابتدا باید بابت دو شکست گذشته از هواداران و مسئولان باشگاه فولاد هرمزگان عذرخواهی کنم.

وی با بیان اینکه تیمی جوان و کم تجربه را در اختیار داریم، تصریح کرد: این تیم هرچه جلوتر برود، بر تجربه اش افزوده می شود و در بازی های آینده به مراتب با مدیریت بهتر و تمرکز بیشتر وارد مسابقات خواهیم شد.

ذاکری نانگی با اشاره به اینکه برای بنده سخت است که مقابل تیم شهرداری بندرعباس قرار بگیرم، اضافه کرد: ابتدا باید به آقای تأمینی بابت زحماتی که برای تیم شهرداری کشید خسته نباشید بگویم و حضور حمید رضایی پور، استاد خودم بر روی نیمکت شهرداری بندرعباس را به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه شهرداری بندرعباس بازیکنان نامی و بزرگی بهره می برد و به طور حتم تقابل سخت و نفسگیری را شاهد خواهیم بود، عنوان کرد: برای جبران شکست های قبلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکوم به پیروزی برابر شهرداری بندرعباس هستیم

محکوم به پیروزی برابر شهرداری بندرعباس هستیم