مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 09:552023-05-30اجتماعي

نرخ شهریه مدارس شاهد استان بوشهر مشخص شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با هماهنگی صورت گرفته، نرخ شهریه مدارس شاهد استان بوشهر مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی صبح سه شنبه در نشست ستاد شاهد آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: دشمن هر چند به اهداف خود در مدارس و تغییر تفکر دانش آموزان دست نیافته ولی همچنان ترفند و توطئه های دیگر طراحی کرده است.

وی با تأکید بر توجه به تعلیم و تربیت بر اساس برنامه تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: کارکنان مدارس شاهد باید از همه جهات، به عنوان معلمان تراز انقلاب اسلامی برای سایر مدارس الگو باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه مدیران مدارس شاهد باید به عنوان بهترین مدیران مدارس استان باشند خاطر نشان کرد: مدیران و کارکنان مدارس شاهد باید از هرگونه چالش با دانش آموزان، اولیا و معلم پرهیز و با تصمیمات هوشمندانه زمینه ترقی و رشد علمی دانش آموزان را فراهم کنند.

موحدی با بیان اینکه مدارس شاهد در هر منطقه و شهرستان مکتب انسان سازی محسوب می شوند عنوان کرد: برنامه شاخص پرورشی در مدارس شاهد اقامه نماز جماعت و فعالیت های پرورشی و فرهنگی به صورت مستمر و دائم است.

وی پایبندی معلمان مدارس شاهد به آرمان های انقلاب اسلامی و نظام نسبت به دیگر مدارس را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مدارس شاهد باید تراز انقلاب اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ شهریه مدارس شاهد استان بوشهر مشخص شد

نرخ شهریه مدارس شاهد استان بوشهر مشخص شد