مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-09ورزشي

از خانه تا تمرین با ستاره های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در «فوتبال ایرانی»


مجموعه 5 قسمتی «فوتبال ایرانی» پرتره ای از 5 ستاره خارجی شاغل در لیگ ایران از 19 خرداد جمعه ها ساعت 20 روی آنتن شبکه مستند می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجموعه مستند فوتبال ایرانی به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی میرتیموری جدیدترین تولید شبکه مستند سیماست که از تلویزیون پخش می شود.

  میرتیموری درباره سوژه این مستند توضیح داد و گفت: در این مجموعه 5 قسمتی سراغ 5 بازیکن برتر لیگ ایران در سال های اخیر رفتیم و زندگی شخصی و فوتبالی آنها را به تصویر کشیدیم.

  وی ادامه داد: تولید این مستند 3 سال پیش آغاز شد؛ در آن روزها بنابر دلایلی سخت گیری های زیادی برای ورود بازیکنان خارجی به لیگ ایران انجام می شد و شاید همین اتفاق باعث شد که پس از آن فوتبالیست های بهتری به کشورمان بیایند؛ در مجموعه مستند فوتبال ایرانی سراغ 5 ستاره لیگ فوتبال کشورمان رفتیم.

بازیکنانی که در تیم های باشگاهی خود موثر بودند.

رادوشویچ، گورگی گولسیانی، گادوین منشا، آیاندا پاتوسی و هروویه میلیچ 5 بازیکنی اند که در این مستند سراغشان رفتیم و زندگی شان در ایران به نمایش گذاشتیم.

  کارگردان مجموعه مستند فوتبال ایرانی خاطرنشان کرد: در این 5 قسمت پای سخنان بازیکنان نشسته ایم؛ آنها درباره زندگی در ایران و انتخاب لیگ کشورمان صحبت کرده و درباره آداب و رسوم ایرانیان اظهارنظر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خانه تا تمرین با ستاره های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در «فوتبال ایرانی»

از خانه تا تمرین با ستاره های استقلال، پرسپولیس و سپاهان در «فوتبال ایرانی»