مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 14:002023-05-28اقتصادي

کدورت آب شرب شهرکرد برطرف شد/ تامین آب شرب شهرکرد از مسیرهای دیگر


مقیمی با اشاره به رفع کدورت آب شرب شهرکرد، گفت: میزان کدورت آب چشمه کوهرنگ با انتقال آب به تصفیه خانه ای در 15 کیلومتری شهرکرد و به کارگیری تمهیدات لازم کاهش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، سیداعتضاد مقیمی در گفت وگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، از رفع کدورت آب شرب شهرکرد خبر داد و گفت: طی روزهای گذشته آب چشمه کوهرنگ به دلایلی چون ریزش جداره های آهکی چشمه، دچار کدورت شد، بر این اساس به منظور تأمین آب شرب سالم و پایدار از مسیرهای دیگر آب شرب مورد نیاز این شهر تأمین شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو در این زمینه افزود: میزان کدورت آب چشمه کوهرنگ با انتقال آب به تصفیه خانه ای در 15 کیلومتری شهرکرد و به کارگیری تمهیدات لازم کاهش یافت.

وی با بیان اینکه کدورت آب چشمه ها به دلایل مختلف اعم از تغییرات اقلیمی و طبیعی به طور معمول هر ساله در مناطق مختلف کشور رخ می دهد، اضافه کرد: در چنین شرایطی با بهره‎مندی از سایر امکانات تلاش می شود آب شرب سالم و مورد نیاز مردم تأمین شود.

مقیمی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی آب چشمه کوهرنگ، هم اکنون در کنار تأمین 120 لیتر آب در ثانیه از تصفیه خانه 15 کیلومتری شهرکرد، 320 لیتر آب در ثانیه از طریق چاه های آب و 200 لیتر در ثانیه از مسیر دیگری، آب شرب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدورت آب شرب شهرکرد برطرف شد/ تامین آب شرب شهرکرد از مسیرهای دیگر

کدورت آب شرب شهرکرد برطرف شد/ تامین آب شرب شهرکرد از مسیرهای دیگر