مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 18:352023-06-20اقتصادي

سازمان اقتصادی کوثر از پروژه های زیان ده خارج شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، حسین زاهدی؛ مدیرعامل گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر با بیان این خبر گفت: - مدیرعامل گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر از خروج این سازمان از 2 پروژه زیان ده برج های دوقلوی کیو خرم آباد و مجتمع تجاری یاسوج به نفع مردم و جامعه ایثارگری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو و به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، حسین زاهدی؛ مدیرعامل گروه سرمایه گذاری عمران و ساختمان معین کوثر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر با بیان این خبر گفت: ساخت برج های دوقلوی خرم آباد لرستان 10 سال پیش آغاز و قرار بود 3 ساله تمام شود، اما رها شد.

وی افزود: لذا مدتی پیش با شهرداری و مسئولین شهری خرم آباد توافق کردیم که تمام امتیاز پروژه برج های دوقلو در اختیار شهرداری خرم آباد قرار گیرد.



زاهدی ادامه داد: کارشناسان کانون دادگستری خرم آباد بایستی حجم کار های انجام شده را برآورد قیمت کنند تا بر اساس آن، سازمان اقتصادی کوثر 50 درصد عایدی مبلغ را در بخش سود ده و اشتغال آفرینی استان لرستان مانند دامپروری، کشاورزی و معادن سرمایه گذاری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اقتصادی کوثر از پروژه های زیان ده خارج شد

سازمان اقتصادی کوثر از پروژه های زیان ده خارج شد