مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-20اقتصادي

تأمین مالی 6 میلیارد تومانی برای یک طرح در دانشگاه آزاد اسلامی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: قرارداد بهره برداری از طرح 36 هکتاری پرورش ماهیان گرمابی در مسیر خرمشهر ـ اهواز با صندوق پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علی افروس رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در مورد انعقاد قرارداد تأمین مالی 6 میلیارد تومانی برای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: قراردادی در راستای یک طرح 36 هکتاری پرورش ماهیان گرمابی در مسیر خرمشهر ـ اهواز در مؤسسه بنیاد معین با صندوق پژوهش دانشگاه آزاد منعقد شد.

افروس اظهار کرد: این قرارداد دو ساله تنظیم شده که برای سال اول استخرها آبگیری و ماهی ریزی می شود و کار با 4 نوع ماهی گرمابی در حال انجام است و تاکنون مبلغ 6 میلیارد تومان از طریق صندوق پژوهش فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی برای این پروژه، تأمین منابع صورت گرفته که قبل از پایان سال موعد بازپرداخت آن است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تاکید کرد: این طرح یکی از بزرگترین طرح های تولیدی درآمدزایی غیرشهریه ای دانشگاه آزاد استان خوزستان در حوزه شیلات است و در این طرح 2 محصول پروتیینه و ویتامینه برای شیلات و آبزیان در واحد اهواز تجاری سازی شده است و توانسته ایم با این قرارداد برای تامین غذای ماهیان اقدام کنیم و این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین مالی 6 میلیارد تومانی برای یک طرح در دانشگاه آزاد اسلامی

تأمین مالی 6 میلیارد تومانی برای یک طرح در دانشگاه آزاد اسلامی