مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:402023-05-29اقتصادي

افزایش پایگاههای جدید صادراتی دانش بنیان ها در 1402


معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از برنامه صندوق برای افزایش پایگاههای جدید صادراتی دانش بنیان ها در 1402 به ویژه در کشورهای منطقه و همسایه خبر داد.

- سیاوش ملکی فر در گفتگو با خبرنگار مهر ، برنامه صندوق نوآوری برای رشد صادرات محصولات فناوری و توسعه پایگاه های صادراتی در خارج کشور در سال 1402 را تشریح کرد و گفت: صندوق در این حوزه، 3 گروه ابزار دارد؛ گروه ابزار اول به توانمندسازی صادراتی مربوط می شود مثل بالا بردن هوشیاری صادراتی، افزایش توانمندی های لازم برای صادرات مثل آموزش ها، مشاوره های صادراتی، دریافت استاندارها، تاییدیه ها و گواهینامه ها.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: شرکت های دانش بنیانی که می خواهند وارد بازار صادراتی شوند بعضا استاندارهای آن کشورها را باید داشته باشند مثلا باید استاندارد CE را داشته باشند و یا آن دسته از شرکت هایی که می خواهند دارو تولید کنند، حتما باید استاندارد JP را اخذ کنند.

ملکی فر خاطرنشان کرد: بحث بعدی، بحث مالکیت فکری است.

شرکتی که می خواهد وارد بازارهای خارجی شود، باید حتما از حفاظت از مالکیت فکری خودش اطمینان حاصل کند که ما در این زمینه در بخش اعطای نشان تجاری، طرح صنعتی و اختراع یا همان پتنت حمایت بلاعوض از شرکت ها داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پایگاههای جدید صادراتی دانش بنیان ها در 1402

افزایش پایگاههای جدید صادراتی دانش بنیان ها در 1402