مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-08اقتصادي

ادامه پروازهای چارتری علی رغم ممنوعیت / مستأجران دنبال خانه ارزان


مشکلات مستأجران از مهم ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از هشدارهای پی در پی مسؤولین بلیت هواپیما همچنان به صورت چارتری به فروش می رسد از سوی دیگر بازار اجاره بها همچنان بدون تعادل افزایش قیمت پیدا می کند.

ادامه پروازهای چارتری علی رغم هشدار قبلی هفته گذشته معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری به ایرلاین ها برای جمع آوری پروازهای چارتری هشدار داده بود اما از ظواهر امر پیدا است که همچنان پروازهای چارتری انجام می شود.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از مهلت دو هفته ای به شرکت های هواپیمایی برای حذف پروازهای چارتری از تهران به شش مقصد پرتردد و بالعکس خبر داد.

حسن خوشخو در توییتی نوشت: پس از افزایش 29 درصدی قیمت بلیت هواپیما، برای کنترل قیمت، امروز مهلت دوهفته ای به شرکت های هواپیمایی برای حذف پروازهای چارتری از تهران به شش مقصد پرتردد و بالعکس داده شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد که پس از موعد مقرر در صورت مشاهده هرگونه بلیط چارتری در این مسیرها، مجوز پرواز آن شرکت در مسیر مذکور تعلیق می شود.

به نوشته معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، شش مسیر در تهران به مقصدهای مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، بندرعباس و تبریز و برعکس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پروازهای چارتری علی رغم ممنوعیت / مستأجران دنبال خانه ارزان

ادامه پروازهای چارتری علی رغم ممنوعیت / مستأجران دنبال خانه ارزان