مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-11سياسي

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: باید چهره موفقی از فراجا به نمایش گذاشته شود


امروز دشمن در تداوم آن جنگ ترکیبی سال گذشته همچنان در حال توطئه چینی است و آمادگی برای خنثی سازی نقشه های دشمنان می تواند ما را در برابر آنچه برنامه ریزی شده واکسینه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قوچان، سردار محمدکاظم تقوی، امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی قوچان در سالن پیوند این شهرستان اظهار کرد: دشمن در سال گذشته در یک جنگ تمام عیار به دنبال شکستن دادن نظام بود اما هماهنگی، همدلی و همراهی در دفاع از ارزش ها توانست این جنگ ترکیبی را خنثی کند.

وی با یادآوری این که دشمن در سال گذشته از جنگ روانی علیه مردم و نیروهای در صحنه تا به میدان آوردن تمام داشته های خود استفاده کرد، گفت: امروز هم در تداوم آن جنگ دشمن به شکلی دیگر در حال توطئه چینی است و آمادگی برای خنثی سازی نقشه های دشمنان می تواند ما را در برابر آنچه برنامه ریزی شده واکسینه کند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی، قوچان را مهد مفاخر با تاریخی 200 ساله دانست و خاطرنشان کرد: این شهرستان دروازه شمالی ورود به سرزمین مطهر مشهد الرضا علیه السلام و خراسان رضوی بوده است و باید با مدیریت و هماهنگی، آنچه در شأن زائران و مجاوران رضوی است انجام شده و چهره موفقی از نیروی انتظامی به نمایش گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: باید چهره موفقی از فراجا به نمایش گذاشته شود

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: باید چهره موفقی از فراجا به نمایش گذاشته شود