مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-06بين الملل

تجربه تلخ گذشته، دلیلی برای تشکیل ائتلاف دریایی کشورهای عربی با ایران


به گفته شهرام ایرانی، علاوه بر عمان، کشورهای عربی دیگر از جمله عربستان، امارات، بحرین، قطر، عراق، پاکستان و هند آماده پیوستن به ائتلاف دریایی با ایران هستند.

- به گفته شهرام ایرانی، علاوه بر عمان، کشورهای عربی دیگر از جمله عربستان، امارات، بحرین، قطر، عراق، پاکستان و هند آماده پیوستن به ائتلاف دریایی با ایران هستند.

کشورهای عرب حوزه خلیج فارس به این نتیجه رسیدند که نباید هزینه های ماجراجویی آمریکا را پرداخت بکنند.

  دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که به زودی ائتلاف دریایی با عربستان سعودی، امارات متحده عربی و دیگر کشورهای منطقه تشکیل خواهد داد تا به صلح و ثبات در کشورهای همسایه کمک کند.

  به گفته شهرام ایرانی، علاوه بر عمان، عربستان، امارات، بحرین، قطر، عراق، پاکستان و هند آماده پیوستن به ائتلاف دریایی با ایران هستند.

  اسپوتنیک با حسن هانی زاده، تحلیلگر سیاسی و رسانه ای ارشد و کارشناس مسایل خاور میانه و جهان عرب در باره این موضوع به گفتگو نشست.

  *اسپوتنیک: این اتحادیه در چه قالبی می تواند کار کند؟ آیا این موازنه ای برای ائتلاف دریایی به رهبری ایالات متحده خواهد بود که در سال 2019 راه اندازی شد؟ آیا در چنین شرایطی ارزش پیش بینی خروج کشورها از ائتلاف آمریکایی با الگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه تلخ گذشته، دلیلی برای تشکیل ائتلاف دریایی کشورهای عربی با ایران

تجربه تلخ گذشته، دلیلی برای تشکیل ائتلاف دریایی کشورهای عربی با ایران