مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 23:552023-06-03سياسي

دولت های قبل به اقتصاد مقاومتی عمل نکردند/ضرورت حضور درخط انقلاب


رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور به خاطر عمل نکردن دولت ها به اقتصاد مقاومتی است، گفت: اکنون دولتی روی کار است که می خواهد مسائل را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حسنی شامگاه شنبه در مراسم ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مسجد عابدینیه سمنان ضمن بیان اینکه دشمنان فکر می کردند که با ارتحال امام (ره) راه انقلاب به بن بست می رسد، ابراز کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر امام تمام توطئه ها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان ادعا می کردند که با ارتحال امام خمینی (ره) انقلاب به پایان خود نزدیک شده است، ابراز کرد: همدلی و وحدت بلافاصله اثر خود را نشان داد و نگذاشت که دشمنان خوشحالی شأن را تداوم ببخشند.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه کشور با تکیه بر باور به مردم، باور به خدا و همچنین خود باوری بر دسیسه دشمنان فائق آمد همان طور که قبل از آن بر نظام طاغوت فائق آمده بود، گفت: امام خمینی (ره) چهره محبوب ملت ایران بوده و هستند.

حسنی با بیان اینکه عملکرد دولت های غیرانقلابی سبب بروز مشکلات برای ما شد، ابراز کرد: وضعیت کنونی به خاطر عمل نکردن دولت های قبل به اقتصاد مقاومتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت های قبل به اقتصاد مقاومتی عمل نکردند/ضرورت حضور درخط انقلاب

دولت های قبل به اقتصاد مقاومتی عمل نکردند/ضرورت حضور درخط انقلاب