مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-30اقتصادي

اجلاس سراسری خانه های صمت کشور در تبریز تشریفاتی نیست


رییس خانه صنعت و معدن آذربایجان شرقی از برگزاری اجلاس سراسری خانه های صمت کشور در 21 تا 23 تیر ماه در تبریز خبر داد و گفت: در این اجلاس هدف این نیست که عده ای از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی و تولیدی اقصی نقاط کشور بیایند و بگردند و بعد هم بدون هیچ دستاوردی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدحسین باقری، ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری رویداد ملی اجلاس سراسری خانه های صمت کشور همزمان با آیین گرامیداشت روز صنعت و معدن اظهار کرد: همایش خانه های صنعت سال ها به خاطر پاندمی به تعویق افتاده بود و حالا هم میزبانی این اجلاس بر عهده استان دیگری بود که با تلاش اعضای خانه صمت استان این میزبانی را ما بر عهده قرار دادیم.

  دومین خانه بزرگ صمت کشور تبریز است وی با بیان اینکه دومین خانه بزرگ صمت کشور تبریز است، گفت: البته این اجلاسی است که برای اولین بار در یک استان خارج از تهران برگزار می شود از این رو باید به بهترین شکل و در شان و جایگاه تبریز برای به دست آوردن برخی دستاوردها باشد.

رییس خانه صنعت و معدن استان با تاکید بر اینکه یک دست صدا ندارد ولی اگر دو دست و چند دست با هم به صدا درآید قطعا این صدا به گوش همه خواهد رسید، گفت: در این اجلاس هدف این نیست که عده ای از سرمایه گذاران و واحدهای صنعتی و تولیدی اقصی نقاط کشور بیایند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس سراسری خانه های صمت کشور در تبریز تشریفاتی نیست

اجلاس سراسری خانه های صمت کشور در تبریز تشریفاتی نیست