مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:502023-05-31ورزشي

چقدر فریاد بزنیم خوزستان هم در فوتبال زنان تیم داری کند


بانوی فوتبالیست خوزستانی با بیان این که داشتن یک تیم فوتبالی خوب در خوزستان مطالبه به حق دختران خوزستانی است، گفت: سال ها در این خصوص فریاد زده ایم و درخواست داشته ایم که باشگاه های لیگ برتری خوزستان را مجاب به تیم داری در فوتبال زنان کنید اما متاسفانه هیچ گوش شنوایی نبوده است.

- ایسنا/خوزستان بانوی فوتبالیست خوزستانی با بیان این که داشتن یک تیم فوتبالی خوب در خوزستان مطالبه به حق دختران خوزستانی است، گفت: سال ها در این خصوص فریاد زده ایم و درخواست داشته ایم که باشگاه های لیگ برتری خوزستان را مجاب به تیم داری در فوتبال زنان کنید اما متاسفانه هیچ گوش شنوایی نبوده است.

فروغ موری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مطرح شدن موضوع تیم داری باشگاه فولاد در فوتبال زنان، اظهارکرد: امیدوارم روزی این مهم محقق شود تا دختران فوتبالیست خوزستانی مجبور نباشند برای فوتبال بازی کردن کیلومترها دورتر از خانواده های خود باشند آن هم در حالی که خوزستان عنوان مهد فوتبال را به یدک می کشد و می توانند در استان فوتبال خیز خود بازی کنند.

وی بیان کرد: خوزستان در فوتبال زنان هم مملو از استعداد است و اگر آماری از دختران خوزستانی تیم های لیگ برتری داشته باشید می بینید که چندین دختر با استعداد و توانمند خوزستانی در این تیم ها توپ می زنند که باجمع کردن آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چقدر فریاد بزنیم خوزستان هم در فوتبال زنان تیم داری کند

چقدر فریاد بزنیم خوزستان هم در فوتبال زنان تیم داری کند