مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-10اجتماعي

خدمت رسانی فوری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل زده فیروزکوه


در پی جاری شدن سیلاب در شهرستان فیروزکوه و آُسیب به برخی روستا ها با محوریت دو روستای طرود و سرانزا، نیروهای امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و گروه های جهادی همکار این ستاد در منطقه آسیب دیده حضور پیدا کرده و به خدمت رسانی به آسیب دیدگان پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به خدمات بنیاد احسان درسیل فیروزکوه، اظهار کرد: با بررسی صورت گرفته توسط نیروهای تخصصی و امدادی بنیاد احسان؛ 3 هزار نفر در 5 روستای آسیب دیده شناسایی شدند که 500 نفر از آنها نیاز به امدادرسانی و توزیع آب و غذا دارند.

وی افزود: در همین خصوص جلسه ای با حضور فرماندار فیروزکوه برگزار شد و ضمن اعلام نیازمندی های آسیب دیدگان از سیل، اقلام امدادی از جمله؛ 5 هزار بطری آب معدنی، 1 هزار قوطی کنسرو و 50 جفت چکمه و دیگر لوازم امدادی به منطقه ارسال شد.

مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: بیشتر آسیب های وارد شده متوجه باغات، احشام و زمین های زراعی بوده و همچنین چندین جاده مختلف نیز در اثر عبور سیلاب مسدود شده است.

سلیمانی در پایان تاکید کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با کمک گروه های جهادی و مردمی همکار در حال امدادرسانی در منطقه هستند و تا پایان عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی فوری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل زده فیروزکوه

خدمت رسانی فوری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام به مناطق سیل زده فیروزکوه