مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 20:052023-06-11اقتصادي

افتتاح 4 پروژه کشاورزی در «اردل» برای 50 نفر اشتغال زایی کرد


مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی چهار پروژه کشاورزی در شهرستان اردل به بهره برداری رسید و با بهره برداری از این پروژه ها برای 20 نفر به صورت مستقیم و 30 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر عصر امروز در حاشیه بهره برداری از طرح های کشاورزی شهرستان اردل گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی چهار پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و 900 میلیون تومان به بهره برداری رسید که سه پروژه مربوط به احداث گلخانه و یک پروژه مربوط به یک واحد مرغداری 20 هزار قطعه ای است.

  مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها برای 20 نفر به صورت مستقیم و 30 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شد.

وی افزود: پروژه بزرگ تامین آب سرچاه دوازده امام یکی از بزرگترین پروژه های بخش کشاورزی استان است که 15 سال راکد بود و با پیگیری های انجام شده امسال 9 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی به این پروژه اختصاص یافت و همچنین با مشارکت بخش خصوصی تا پایان سال به پیشرفت فیزیکی خوبی در این پروژه خواهیم رسید.

 برزگر اضافه کرد: راه اندازی پروژه های نیمه تمام را با قوت ادامه خواهیم داد و تا یک ماه آینده پروژه تامین آب ده کهنه رویگر با اشتغال زایی بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 پروژه کشاورزی در «اردل» برای 50 نفر اشتغال زایی کرد

افتتاح 4 پروژه کشاورزی در «اردل» برای 50 نفر اشتغال زایی کرد