مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-31سياسي

کاهش اطاله دادرسی با تجهیز پزشکی قانونی در اردبیل


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با تجهیز مراکز تشخیصی پزشکی قانونی و ارائه خدمات سریع تر کاهش اطاله دادرسی را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو ظهر چهارشنبه در بازدید از اداره کل پزشکی قانونی استان اردبیل ارتباط مستقیم تجهیزات پزشکی قانونی با سرعت و دقت در پاسخ به استعلامات و کاهش اطاله دادرسی را یادآور شد و اظهار کرد: نقش و اهمیت وظایف پزشکی قانونی در صدور آرای قضایی عادلانه مبرهن و واضح است.

وی خاطرنشان کرد: مجهز شدن پزشکی قانونی به تجهیزات نوین و به روز عامل اصلی در کاهش اطاله دادرسی و وسیله ای مهم در پاسخ به استعلامات، تشخیص و تعیین دقیق میزان جراحات و صدمات وارده به افراد در پرونده های مختلف است که در احقاق حق و اجرای عدالت مؤلفه ای بسیار مهم به شمار می آید.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با تاکید بر لزوم ساماندهی بخش سالن تشریح پزشکی قانونی استان اردبیل همدلی و همفکری موجود در بین مسئولان استان را بسیار مطلوب عنوان و آن را عاملی برای رفع مشکلات و زمینه ای برای خدمتگزاری بهتر به مردم دانست که باید بیش از پیش از این ظرفیت استفاده شود.

در این بازدید سیدحامد عاملی استاندار اردبیل نیز با اذعان به وجود برخی از مشکلات در پزشکی قانونی به ویژه در حوزه فضا و ساختمان و نیز کمبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش اطاله دادرسی با تجهیز پزشکی قانونی در اردبیل

کاهش اطاله دادرسی با تجهیز پزشکی قانونی در اردبیل