مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-20سياسي

اطاله دادرسی به پرونده 4 شرکت دارویی هم رسید


بیش از 6 ماه از تشکیل پرونده برای 4 شرکت دارویی توسط سازمان بازرسی کل کشور به اتهام گرانفروشی و احتکار می گذرد اما رسیدگی به پرونده این 4 شرکت دچار اطاله دادرسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در پی مشکلات کمبود دارو در سال گذشته سازمان بازرسی اعلام کرد که 4 شرکت دارویی به اتهام احتکار، گرانفروشی و اخلال در نظام توزیع دارو به مراجع قضایی معرفی شده اند، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری خود در اواخر آذرماه سال گذشته بیان کرد که برای این شرکت ها پرونده قضایی تشکیل شده است.

اکنون 6 ماه از  تشکیل پرونده برای این چهار شرکت دارویی که سازمان بازرسی کل کشور طرح اتهام کرده بود، می گذرد،  ذبیح الله خداییان در پاسخ به خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده این چهار شرکت دارویی گفت: در سال گذشته با اخلال در نظام دارویی کشور مواجه شدیم به طوری که برخی از دارو ها کمیاب شده و مردم دچار مشکل شدند.

با پیگیری های سازمان بازرسی حدود 10 شرکت شناسایی شدند و احتمال داده می شد که در عرضه داروی خارجی اخلال ایجاد کردند که 6 مورد از آن ها با توضیحاتی که دادند رفع اتهام شدند.

وی گفت: ولی برای چهار شرکت داروسازی پرونده تشکیل شده به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال شد اتهاماتی که متوجه این مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطاله دادرسی به پرونده 4 شرکت دارویی هم رسید

اطاله دادرسی به پرونده 4 شرکت دارویی هم رسید