مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-08ورزشي

مشکل تیرهای برق وسط روستا با وجود مصوبه میلیاردی مجلس هنوز حل نشده است


عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی طی سال 1400 حدود 2 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب کرد تا بحث جا به جایی تیرهای برق وسط معابر در روستاهای کشور برای همیشه حل و فصل شود اما متأسفانه این مسئله هنوز رفع و رجوع نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان صبح امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه هرمزگان اظهار داشت: مشکلات روستاها معمولا یکسان است و آنها عمدتا در زمینه روشنایی معابر، امکانات ورزشی، تامین آب و برق پایدار، مسکن، راه، بهداشت، خطوط ارتباط مخابراتی، کشاورزی، ایجاد سدهای آبخیزداری، توسعه گردشگری و توسعه فضاهای آموزشی مشکلاتی دارند که با اعتبارات محدود خود قادر به رفع آنها نیستند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی طی سال 1400 حدود 2 هزار میلیارد تومان اعتبار مصوب کرد تا بحث جا به جایی تیرهای برق وسط معابر در روستاهای کشور برای همیشه حل و فصل شود اما متأسفانه این مسئله هنوز رفع و رجوع نشده است.

مرادی بیان داشت: ما اگر بخواهیم مهاجرت معکوس به روستاها را تقویت کنیم باید حداقل امکانات را  فراهم کنیم از طرفی بالا بودن قیمت زمین و هزینه های زندگی در روستاها نیز رغبت به مهاجرت از شهرها  به روستاها را کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تیرهای برق وسط روستا با وجود مصوبه میلیاردی مجلس هنوز حل نشده است

مشکل تیرهای برق وسط روستا با وجود مصوبه میلیاردی مجلس هنوز حل نشده است