مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 23:302023-06-19سياسي

امیرعبداللهیان تهران را به مقصد دوحه ترک کرد


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی قبل در رأس هیأتی و به منظور دیدار و گف وگو با مقامات عالیرتبه قطر راهی دوحه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی قبل در رأس هیأتی راهی دوحه شد.

در این سفر موضوعات مختلف مورد اهتمام دو کشور در حوزه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار خواهد گفت.

حسین امیرعبداللهیان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر 21 خرداد ماه سال جاری تلفنی گفت وگو کرده بودند.

امیرعبداللهیان در این گفت وگو با قدردانی از نقش مثبت و تلاش های سازنده دولت قطر در مناسبات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی، در خصوص آخرین تحولات دوجانبه و منطقه ای با همتای قطری خود به رایزنی پرداخت.

وزرای خارجه ایران و قطر اول اردیبهشت ماه سال جاری نیز در گفت وگویی تلفنی با تأکید بر تقویت همکاری های فیمابین، درباره موضوعات مورد علاقه دو کشور در حوزه های منطقه ای و بین المللی از جمله تحولات اوکراین و مذاکره رفع تحریم ها به رایزنی پرداختند.

حسین امیرعبداللهیان 21 دی ماه 1400 و در ادامه سفرش به منطقه و پس از حضور در عمان، به دوحه رفت و با همتای قطری و امیر قطر دیدار و گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان تهران را به مقصد دوحه ترک کرد

امیرعبداللهیان تهران را به مقصد دوحه ترک کرد