مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-03سياسي

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات: 1200 برنامه در حوزه عفاف و حجاب در کشور اجرا می شود


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اجرای 1200 برنامه در حوزه عفاف و حجاب در کشور گفت: گزارش این برنامه ها در 200 صفحه تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس نشست خبری برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی درباره عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام روح الله حریزاوی قائم مقام و حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان در محل این معاونت برگزار شد.

در این نشست حریزاوی طی سخنانی با اشاره به رویکرد کلان سازمان در حوزه حجاب گفت: رهبر انقلاب از ابتدای پدیده کشف حجاب و تلاش دشمن برای میدان داری فرهنگی و دو قطبی سازی جامعه تذکر دادند و در این راستا سیاست سازمان بر ضرورت حفظ یکسان بودن و پرهیز از دو قطبی کردن جامعه است.

البته معنی این سیاست این نیست که ما برای ترویج حجاب قصور داشته باشیم، ما در عین اینکه برای دوقطبی نشدن جامعه تلاش داشتیم، فعالیت های ایجابی برای حجاب و تبیین آفات بی حجابی برای خانواده و جامعه داشتیم.

وی ادامه داد: لازم است اشاره کنیم فعالیت های تبلیغی در مواجه با پدیده های نوظهور دو گونه است: اول و برنامه های مستقیم که شامل برنامه های آموزشی و تبلیغی است و برنامه های غیر مستقیم که یکی از آنها جشن های تکلیف بود که در سراسر کشور شاهد آن بودیم که مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات: 1200 برنامه در حوزه عفاف و حجاب در کشور اجرا می شود

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات: 1200 برنامه در حوزه عفاف و حجاب در کشور اجرا می شود