مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:002023-05-31سياسي

تشکیل شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح


شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در ستاد کل نیروهای مسلح در چهار سازمان اصلی نیروهای مسلح تشکیل شد و با جدیت و نظم تشکیل جلسه داده و کار را دنبال می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (چهارشنبه) در همایش ملی ربع قرن پیشگیری از وقوع جرم که به میزبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: حرکت در مسیر قرآن و دستورات الهی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح است.

سردار باقری افزود: ما به عنوان نیروهای مسلح در همه حرکات، سکنات و مأموریت های خود به قرآن کریم و روایات و فرمایشات ائمه معصومین (ع) و بیانات و تدابیر امامین انقلاب اسلامی تمسک می جوییم تا کار صحیح و با برکت باشد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در اصول مختلف به اصل مهم پیشگیری توجه کرده و به ویژه در اصل 156 پیشگیری را از وظایف مشخص قوه قضاییه قلمداد کرده است.

وی با اشاره به فعالیت های قوه قضاییه در حوزه پیشگیری از وقوع جرم تصریح کرد: قوه قضاییه به این موضوع عنایت خاص داشته و با تشکیل شورای عالی مربوط و ایجاد دستگاه های مسئول ورود جدی به این حیطه داشته است؛ همچنین، سازمان قضایی نیروهای مسلح به عنوان بخش مسئول در صیانت نیروهای مسلح در قوه قضاییه به طور جدی به مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح

تشکیل شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح