مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 18:152023-05-30سياسي

50 سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد بوشهر توزیع شد


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اهدا و توزیع 50 سری جهیزیه میان نو عروسان تحت حمایت این نهاد همزمان با گرامیداشت دهه پر خیر و برکت کرامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات کمیته امداد در بخش ازدواج به جامعه هدف، گفت: پرداخت کمک هزینه ازدواج، فقرزدایی و تثبیت زندگی زناشویی یکی از محورهای اصلی مورد نظر این نهاد است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر در ادامه افزود: در همین راستا و همزمان با گرامیداشت دهه پر خیر و برکت کرامت، تعداد 50 سری جهیزیه میان نوعروسان مددجو توزیع شد.

وی ارزش ریالی این تعداد جهیزیه را یک میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این جهیزیه ها شامل پنج قلم کالای اساسی زندگی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی بوده که با کیفیت مناسب تهیه و در بین نوعروسان تحت حمایت قرار گرفته است.

روشن خاطر نشان کرد: برنامه اهدا تعداد 350 سری جهیزیه دیگر در دستور کار قرار گرفته است که تا پایان خرداد ماه در اختیار دیگر نوعروسان مددجو قرار خواهد گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر در پایانی یکی از رویکردهای این نهاد انقلابی را کمک به توسعه و ترویج سنت حسنه ازدواج به ویژه ازدواج آسان اعلام کرد و ادامه داد: در سال جاری تلاش داریم تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد بوشهر توزیع شد

50 سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد بوشهر توزیع شد