مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-12ورزشي

وضعیت نامزدهای ریاست کشتی/ تأیید صلاحیت نشده ها به صف شدند!


در حالی که تقریبا یک ماه دیگر دوره چهارساله علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی به پایان می رسد بیش از نیمی از نامزدهای این فدراسیون در کمیته تطبیق وزارت ورزش تأیید صلاحیت مدیریتی نگرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دوره چهارساله ریاست علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی 26 تیرماه به پایان می رسد.

او در دوره گذشته دو روز مانده به انتخابات تأیید صلاحیت شد و در انتخابات دو مرحله ای این فدراسیون سکان هدایت فدراسیون را برعهده گرفت.

در فاصله دو ماه مانده به انتخابات فدراسیون کشتی، در اردیبهشت‎ ماه سال جاری با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان ثبت نام از نامزدهای فدراسیون انجام شد و علیرضا دبیر به عنوان نخستین نامزد در انتخابات این فدراسیون ثبت نام کرد.

پس از آن افرادی دیگری همچون عباس جدیدی قهرمان پیشین کشتی جهان و المپیک، حمید بنی تمیم نایب رییس و سرپرست سابق کشتی، جمشید خیرآبادی سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی و رییس هیأت کشتی کردستان، حمید یاری رییس سازمان لیگ کشتی، عبدالله عزیزی رییس هیأت کشتی تهران و … در انتخابات ثبت نام کردند.

با اعلام فدراسیون کشتی 15 نفر در انتخابات ثبت نام کردند که طبق پیگیری های خبرنگار مهر نیمی از این نفرات در کمیته تطبیق وزارت ورزش و جوانان تأیید صلاحیت مدیریتی نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامزدهای ریاست کشتی/ تأیید صلاحیت نشده ها به صف شدند!

وضعیت نامزدهای ریاست کشتی/ تأیید صلاحیت نشده ها به صف شدند!