مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-02سياسي

سیره عملی امام رضا (ع) سرشار از کرامت انسانی است


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سیره عملی ائمه معصومین ‏علیه السلام به ویژه امام رضا (ع) سرشار از کرامت انسانی است.

- زاهدان- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سیره عملی ائمه معصومین ‏علیه السلام به ویژه امام رضا (ع) سرشار از کرامت انسانی است.

‏ به گزارش، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی شامگاه پنجشنبه در نشست مجازی با موضوع احترام به کرامت انسان از منظر امام رضا (ع) در باره کرامت انسانی در سیره اهل بیت عصمت و طهارت ‏به ویژه امام رضا (ع)، افزود: نگاه اهل بیت عصمت و طهارت به انسان یک الگو برای ما است که هم به خود ‏هم به دیگران باید این گونه نگاه کنیم.

‏ وی افزود: اهل بیت عصمت و طهارت ارزشمند هستند و این ارزشمندی وجوه مختلفی دارد، ارزش اهل بیت ‏عصمت و طهارت به این است که آنها هم انسان بوده، انسانی زندگی کرده و درس انسان بودن را به ما که ‏خود را در مکتب اهل بیت می دانیم، دادند.

‏ این مسئول ادامه داد: در مورد کرامت انسانی نگاه اهل بیت علیهم السلام به انسان نگاه الگو بوده و این نگاه ‏بسیار زیبا و زیباترین جلوه جهان بینی است.

‏ وی اضافه کرد: در تمدن های غیرالهی و آنچه در دنیا می بینیم انسان گاهی اوقات از یک پاره آجر ارزشش کمتر است بیان این مطلب بدان جهت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیره عملی امام رضا (ع) سرشار از کرامت انسانی است

سیره عملی امام رضا (ع) سرشار از کرامت انسانی است