مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 18:352023-05-29اقتصادي

اولین شهرک صنعتی غیر دولتی شیراز به زودی پذیرای صنعتگران خواهد بود


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: پروانه بهره برداری نخستین شهرک صنعتی خصوصی مرکز استان پهناور فارس در اردیبهشت ماه سال جاری و در راستای بستر سازی و به منظور افزایش ظرفیت واگذاری زمین صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری پس از طی شدن فرآیندهای قانونی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سعید مصفا با اشاره به فعالیت های انجام شده جهت تامین و فراهم کردن کامل زیر ساخت ها در نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی مرکز استان فارس، افزود: در حال حاضر دیوار های اطراف این شهرک محصور شده و عملیات زیر ساخت های خیابان های اصلی آن تکمیل شده است‪.

‬ مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر عملیات تک لبه گذاری خیابان های فرعی شهرک صنعتی خصوصی در حال انجام است،به روند تامین آب، برق، گاز و مخابرات با هماهنگی دستگاه های ذیربط جهت سهولت امور صنعتگران و سرمایه گذاران اشاره کرد و افزود: در جهت تامین تمام زیر ساخت ها و تسهیل در امور صنعتگران و تسریع در روند واگذاری ها در حال انعقاد قرارداد با سازمان های مربوطه هستیم.

مصفا با بیان اینکه تاکنون افراد زیادی جهت دریافت زمین و سرمایه گذاری در شهرک صنعتی غیر دولتی شرکت توسعه صنایع و صادرات فارس(منطقه ویژه اقتصادی شیراز ) به ما مراجعه کرده اند، ادامه داد: قطعا راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین شهرک صنعتی غیر دولتی شیراز به زودی پذیرای صنعتگران خواهد بود

اولین شهرک صنعتی غیر دولتی شیراز به زودی پذیرای صنعتگران خواهد بود