مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-21سياسي

فرهنگ سازی در زمینه کتابخوانی در بانه بسیار ضعیف است


ظرفیت های بسیاری خوبی در زمینه فرهنگ سازی برای کتابخوانی و مطالعه وجود دارد که تاکنون از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نشده و فرهنگ سازی در این زمینه در بانه بسیار ضعیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه کمال خدری در جلسه انجمن نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان بانه با تاکید بر اینکه کتاب نباید در کتابخانه ها گرد و خاک بخورد اظهار داشت: بی تفاوتی دستگاه های مربوطه باعث شده که کتاب در کتابخانه ها گرد و خاک بخورد کتاب باید در خانه وجود داشته باشید و این نیاز به فرهنگ سازی دارد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه کتاب در زندگی انسان گفت: کتاب زندگی انسان را متحول می کند و هر پست و مقامی که کسب می کنیم از طریق کتاب و مطالعه بوده و فرهنگ جوامع بشری متحول می شود.

خدری عنوان کرد: ابزار اصلی تحول در جامعه کتاب است هر جامعه که مطالعه در برنامه روزمره خود قرار دهد به لحاظ فرهنگی نیز پیشرفت می کند.

وی  با بیان اینکه بی تفاوتی نسبت به کتاب و مطالعه باعث می شود مشکلات حل نشده و بیشتر شود افزود: فضای مجازی ظرفیت های خوبی برای کتابخوانی دارند که بسیاری از افراد بیشتر زمان در این فضا صرف می کند اما از فضای مجازی برای کتابخوانی بهره نمی گیرند.

فرماندار شهرستان بانه گفت: باید ترویج و توسعه کتابخوانی اقداماتی انجام شده اما کافی نیست و باید برای آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی در زمینه کتابخوانی در بانه بسیار ضعیف است

فرهنگ سازی در زمینه کتابخوانی در بانه بسیار ضعیف است