مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-02اجتماعي

بار ترافیکی کرمانشاه بزودی با احداث سه معبر اتصالی کاهش می یابد


شهردار کرمانشاه، از افتتاح سه معبر اتصالی این شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این معابر کمک قابل ملاحظه ای به ترافیک و تسهیل تردد شهروندان خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پارک محلی شهرک شهرداری منطقه 5 و مرکز معاینه فنی حمل بار امروز توسط نادر نوروزی شهردار کرمانشاه افتتاح شد.

نوروزی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران یکی از اهداف شهرداری کرمانشاه را ایجاد توسعه فضای سبز، ایجاد پارک ها و تفرجگاه های محلی عنوان کرد و افزود: احداث چنین پارک های محلی به فضای سلامت، نشاط، ورزش بانوان به ویژه نوجوانان کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: در هر منطقه شهرداری یک پارک در حال احداث داریم که امیدواریم با افتتاح آن ها سرانه فضای سبز شهر کرمانشاه ارتقا یابد.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مرکز معاینه فنی خودورو های سبک سازمان مدیریت حمل و نقل و بار شهرداری کرمانشاه با هدف ارائه خدمات به عموم مردم راه اندازی شد.

  به گفته نوروزی، برای راه اندازی این مرکز در کمربندی غربی کرمانشاه یک میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

وی، از احداث معابر مختلف در راستای تسهیل در تردد خودروها و ایجاد رینگ ترافیکی در اطراف شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: معبر زیباشهر به شهرک صادقیه، معبر شهرک امام به شهرک مهدیه، معبر شهید دایی پور را در پشت شهرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار ترافیکی کرمانشاه بزودی با احداث سه معبر اتصالی کاهش می یابد

بار ترافیکی کرمانشاه بزودی با احداث سه معبر اتصالی کاهش می یابد