مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 20:302023-06-16سياسي

رهبر انصارالله: همواره آماده کمک به گروه های مقاومت فلسطین هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «احمد برکه» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یمن، عصر امروز (جمعه)، در صنعا با «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن دیدار و گفتگو کرد.

- رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تاکید بر موضع ثابت این کشور در قبال مسئله فلسطین، گفت که مردم یمن همواره آماده حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین و گروه های مقاومت در این کشور هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد برکه نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یمن، عصر امروز (جمعه)، در صنعا با سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن دیدار و گفتگو کرد.

محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن خبر داد رهبر انصارالله در این دیدار تاکید کرده که موضع یمن در قبال مسئله فلسطین ثابت است و این کشور همواره در تقابل با دشمن اسراییلی در کنار مردم فلسطین خواهد ایستاد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی همچنین در این دیدار از نقش دلیرانه و جهادی جنبش جهاد اسلامی و دیگر گروه های مقاومت فلسطین در جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی (نبرد ثأر الاحرار) و در دیگر مبارزات تمجید کرد.

رهبر انصارالله تاکید کرد که مردم یمن همواره آماده ارائه هر گونه کمک و حمایت از مردم فلسطین و جنبش های مقاومت در فلسطین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله: همواره آماده کمک به گروه های مقاومت فلسطین هستیم

رهبر انصارالله: همواره آماده کمک به گروه های مقاومت فلسطین هستیم