مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-10سياسي

بی توجهی شهرداری همدان به موضوع پدافند غیرعامل


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با اشاره به حساسیت حوزه پدافند غیرعامل به ویژه در شهر همدان؛ گفت: متاسفانه شهرداری بودجه ای برای این موضوع تخصیص نداده است.

- علی اکبر نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حساسیت حوزه پدافند غیرعامل به ویژه در شهر همدان؛ اظهار کرد: لازم است بودجه هایی برای این حوزه تخصیص یابد که متأسفانه شهرداری بودجه ای برای این موضوع تخصیص نداده است.

وی با بیان اینکه حوزه پدافند غیرعامل باید به طور خودکار فعال شود، افزود: به نظر می رسد مجموعه شهری از حساسیت این حوزه نشناختی ندارد وگرنه به این حوزه توجه ویژه ای می کرد.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه همدان به عنوان شهر تاب آور شناخته شده است، انتقاد کرد: چگونه ممکن است، برای همچنین جایگاه مهمی بودجه ویژه ای اختصاص داده نشود که این کم توجهی به حوزه را نشان می دهد.

نظری با اشاره به اینکه طی سال های قبل با بررسی های صورت گرفته همدان به عنوان شهر تاب آور انتخاب شد گفت: با توجه به این انتخاب باید گفت که این کار نیاز به زیر ساختهایی دارد که باید این زیر ساخت ها فراهم باشد تا مسائل حل شود.

وی با بیان اینکه ما نیز پیشنهادات و برنامه های خود را ارائه کردیم؛ افزود: برای تاب آوری باید بودجه خوبی نیز اختصاص پیدا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی شهرداری همدان به موضوع پدافند غیرعامل

بی توجهی شهرداری همدان به موضوع پدافند غیرعامل