مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-17دانش

اولویت ما توجه به ارتقاء و زیرساخت امنیت سایبری دانشگاه ها است


مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم ادامه داد: ما مقاوم سازی ها را انجام داده ایم و اولویت ما توجه به ارتقاء و زیرساخت امنیت سایبری دانشگاه ها است.

- مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم : اولویت ما توجه به ارتقاء و زیرساخت امنیت سایبری دانشگاه ها است مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم ادامه داد: ما مقاوم سازی ها را انجام داده ایم و اولویت ما توجه به ارتقاء و زیرساخت امنیت سایبری دانشگاه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدهادی زاهدی طی نشست خبری که با محوریت همایش مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و مرکز آپای دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری در دانشگاه الزهرا برگزار شد، گفت: با توجه به تحولات اتفاق افتاده در حوزه فناوری اطلاعات و فناوری های دیجیتال نیاز است در حوزه آموزش عالی نیز یک تشریک مساعی داشته باشیم.

از این رو این همایش اولین همایش ملی است که 29 خرداد ماه سال جاری در سطح مدیران فناوری اطلاعات دانشگاه ها برگزار می شود.

مدیرکل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم افزود: حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه ها باید حوزه پیشران دانشگاه باشد، ما به دنبال این هستیم از این ظرفیت در تحول دیجیتال نظام آموزش عالی کشور استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ما توجه به ارتقاء و زیرساخت امنیت سایبری دانشگاه ها است

اولویت ما توجه به ارتقاء و زیرساخت امنیت سایبری دانشگاه ها است