مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-10فرهنگي

رونمایی مجازی از مجموعه شعر «حروف نام تو» با حضور شاعران چندملیتی فارسی زبان


غلامرضا کافی شاعر کشورمان با اشاره به انتشار دفتر شعر «حروف نام تو» گفت: غزل ها در دیدگاه خواننده، داستانک هایی هستند از زندگی شاعرانه یک عاشق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، آیین رونمایی مجازی از مجموعه غزلیات حروف نام تو اثر تازه انتشار یافته حمیده پارسافر، شامگاه جمعه 19 خرداد ماه، با حضور شاعران پارسی زبان کشورهای ایران، افغانستان، هند، پاکستان و تاجیکستان با مدیریت علیرضا قزوه و اجرای سید مسعود علوی تبار به میزبانی گروه بین المللی هندیران برگزار شد.

در ابتدای مراسم غلامعلی حداد عادل ضمن تبریک به خانم حمیده پارسافر به خاطر چاپ کتاب وی، اظهار کرد: آشنایی چند ساله ای که با شعرهای این بانوی ارجمند دارم می توانم بگویم که با انتشار این کتاب دفتر ارزشمند تازه ای بر مجموعه های شعری زنان انقلاب اسلامی افزوده شده است.

رضا اسماعیلی، دیگر شاعر و منتقد ادبی کشورمان در بخشی از مطالب خود اعلان داشت: اگر بخواهیم در قاب و قالب یک جمله سلوک ادبی حمیده پارسافر را توصیف کنیم، باید بگوییم که او شاعری است که با گام هایی آرام ولی سنجیده و به دور از وسوسه شهرت، در وادی شعر و شاعری گام بر می دارد.

سیدمسعود علوی تبار، شاعر و فعال فرهنگی، با اعلان اینکه کتاب حروف نام تو ، در قطع رقعی، و با دارا بودن سی و سه غزل به تازگی توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی مجازی از مجموعه شعر «حروف نام تو» با حضور شاعران چندملیتی فارسی زبان

رونمایی مجازی از مجموعه شعر «حروف نام تو» با حضور شاعران چندملیتی فارسی زبان