مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:322023-05-31اقتصادي

چرا در مجتمع گلخانه ای دزفول قراردادهای سه ساله یک ساله شد؟


طبق قانون متقاضیان برای اخذ امتیاز زمین در مجتمع گلخانه ای دزفول باید قرارداد سه ساله منعقد کنند این در حالی است که جهاد کشاورزی دزفول مدت قرارداد را یک ساله اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، گلخانه یکی از راه حل های مدرن برای مبارزه با سرما، گرما و کم آبی  بوده و احداث آن بهترین گزینه برای تولید میوه و سبزیجات در مناطق مختلف است.

با توجه به نیاز روزافزون بازار، چه از نظر تولید گل و گیاهان زینتی و چه از نظر سبزیجات و صیفی جات خارج از فصل، روش تولید و کشت گلخانه ای، امروزه به یکی از سود آورترین بخش های کشاورزی تبدیل شده است.

مجتمع گلخانه ای شهرستان دزفول با ظرفیت بالغ بر 185 واحد گلخانه ای با توجه به اینکه در بهترین و مرغوب ترین منطقه کشاورزی این شهر احداث شده است، تولید محصولات گلخانه ای آن می توانست ده ها برابر از کشاورزی معمولی سودآور باشد اما اغلب اراضی این مجتمع در دولت گذشته بدون نظارت و صرفاً جهت تکمیل رزومه برخی مسوولان به افراد متقاضی واگذار شده است.

  تغییر قراردادها از سه ساله به یک ساله یکی از متقاضیان سرمایه گذاری در مجتمع گلخانه ای دزفول در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با انتقاد از اعمال سلیقه شخصی و فرا قانونی در انعقاد قرارداد واگذاری زمین  گلخانه ای می گوید: پس از قریب به یک سال پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در مجتمع گلخانه ای دزفول قراردادهای سه ساله یک ساله شد؟

چرا در مجتمع گلخانه ای دزفول قراردادهای سه ساله یک ساله شد؟