مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-15اجتماعي

واحدهای صنعتی همدان برای اجرای طرح های زیست محیطی تسهیلات نامحدود دریافت می کنند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: واحدهای صنعتی برای اجرای طرح های زیست محیطی تسهیلات نامحدود دریافت می کنند.

- سیده مریم محمدی در حاشیه افتتاح طرح تصفیه خانه کارخانه مالت نهاوند در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست، این سازمان از محل اعتبارات خود برای اقدامات زیست محیطی واحدهای صنعتی به منظور ساخت تصفیه خانه و فیلتراسیون تسهیلات کم بهره با دوره تنفس مناسب به متقاضیان پرداخت می کند.

وی افزود: واحدهای صنعتی متقاضی این تسهیلات می توانند با راهنمایی کارشناسان محیط زیست اقدام به ثبت نام کرده و از محل صندوق سازمان وام مورد نیاز را دریافت کنند.

مدیرکل محیط زیست همدان گفت: میزان پرداخت تسهیلات نیز بسته به نوع اجرای طرح دارد، ممکن است یک واحد 5 میلیون تومان نیاز داشته باشد و واحد دیگری 20 میلیارد تومان که چنانچه طرح مورد تایید کارشناسان محیط زیست باشد تسهیلات بدون محدودیت پرداخت می شود مشروط بر آنکه صرفا در زمینه ساخت تصفیه خانه و یا ایجاد فیلتراسیون باشد.

  وی بر عزم جدی این سازمان در جهت رفع آلاینده های زیست محیطی در استان خبر داد و گفت: با صنایع آلاینده به دلیل اینکه کیفیت زندگی مردم را بر هم می زنند مطابق قانون برخورد خواهیم کرد و از صنایع سبز و واحدهای صنعتی حافظ محیط زیست نیز ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی همدان برای اجرای طرح های زیست محیطی تسهیلات نامحدود دریافت می کنند

واحدهای صنعتی همدان برای اجرای طرح های زیست محیطی تسهیلات نامحدود دریافت می کنند