مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-04سياسي

مصطفی پورمحمدی: شاهد گسست های اجتماعی هستیم


مصطفی پورمحمدی رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، گفت: وقتی ما گسست های اجتماعی را مشاهده می کنیم، باید بفهمیم که ظاهراً یک مقداری از راه امام فاصله گرفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مصطفی پورمحمدی رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفتگو با ایلنا، با اشاره به به فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و لزوم توجه ویژه راه و منش ایشان و اصلاح امور در صورت نیاز، گفت: به روح بلند حضرت امام (ره) درود می فرستیم، امام عزیز بنیانگذار انقلاب و نظام بود، با دعوت او و شعار ها و پیام هایی که به مردم داد، مردم دور او جمع شدند و این حرکت بزرگ به وجود آمد.

 وی ادامه داد: طبیعتا ادامه حرکت انقلاب اگر در همان مسیر اتفاق بیفتد، تضمین شده است.

ما هرچه بتوانیم خودمان را همراه آرمان ها و اهداف امام (ره) نگهداریم، همانطور که به پیروزی بزرگ دسترسی پیدا کردیم، قادر خواهیم بود به راه خود پیروزمندانه و با افتخار ادامه دهیم و در مقابل، هرچه از این راه فاصله بگیریم، این دغدغه و نگرانی بیشتر خواهد شد که آسیب ببینیم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در ادامه عنوان کرد: مهم ترین حرکت امام ایجاد یک انسجام عمیق ملی بود، یک پیوستگی بسیار بسیار شدید و بسیار صمیمانه بین ملت برای کشور و پیشرفت نظام برای آینده کشور بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصطفی پورمحمدی: شاهد گسست های اجتماعی هستیم

مصطفی پورمحمدی: شاهد گسست های اجتماعی هستیم