مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-29فرهنگي

رونمایی از کتاب بین المللی دانشمند پزشکی هسته ای بوشهری


رادیولوژی و طب هسته ای) که به همت دانشمند پزشکی هسته ای بوشهری به همراه تیم بین المللی به رشته تحریر در آمده توسط انتشارات وایلی به چاپ رسید.

- ایسنا/بوشهر کتاب (تصویربرداری تشخیصی - رادیولوژی و طب هسته ای) که به همت دانشمند پزشکی هسته ای بوشهری به همراه تیم بین المللی به رشته تحریر در آمده توسط انتشارات وایلی به چاپ رسید.

کتاب Radiology‐Nuclear Medicine Diagnostic Imaging: A Correlative Approach (تصویربرداری تشخیصی - رادیولوژی و طب هسته ای) که پروفسور مجید اسدی به عنوان یکی از سه ادیتور اصلی کتاب است و توسط انتشارات وایلی که معروف ترین ناشر کتب پزشکی جهان به چاپ رسیده است، در جلسه عمومی فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران واحد جنوب رونمایی شد.

رییس مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای بوشهر درباره اهمیّت این کتاب بین المللی پزشکی در جمع خبرنگاران گفت: این اثر ارزنده علمی شامل 32٫ فصل و حدود 900 صفحه و حاوی بیش از 600 تصویر رنگی است و در این کتاب تمام مباحث مربوط به روش های تصویربرداری پیشرفته و حتی استفاده از هوش مصنوعی در تصویربرداری را نیز در بر می گیرد.

پروفسور مجید اسدی با اشاره به توانمندی های مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای خلیج فارس اضافه کرد: این کتاب که مرجع رادیولوژی و پزشکی هسته ای است توسط تیم سه نفره ای شامل دو نفر از اساتید بخش رادیولوژی دانشگاه USC کال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب بین المللی دانشمند پزشکی هسته ای بوشهری

رونمایی از کتاب بین المللی دانشمند پزشکی هسته ای بوشهری