مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:102023-05-31اقتصادي

معدوم سازی 12 تن فرآورده غیربهداشتی در بوشهر


مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از معدوم شدن 12 تن فرآورده خام غیربهداشتی در استان خبر داد.

- به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، مهدی تنگستانی مکان مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در 2 ماه نخست امسال بیش از 23 هزار بازدید بهداشتی در مراکز توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده های پروتیینی انجام شده است، اظهار داشت: امسال تا پایان اردیبهشت ماه، 23 هزار و 543 بازدید بهداشتی توسط گروه های نظارت بهداشتی دامپزشکی از اماکن عرضه فرآورده های خام دامی در سطح استان انجام شده است.

وی از نظارت بر کشتار بیش از یک میلیون 800 هزار قطعه طیور صنعتی خبر داد و افزود: در 2 ماه گذشته ضمن نظارت بر تأمین گوشت سفید بر کشتار 6 هزار و 343 رأس دام سبک و سنگین در استان نظارت و  سپس وارد بازار شده است.

این مقام مسؤول ادامه داد: در مدت یاد شده و در بازرسی های بهداشتی یک هزار و 662 مورد مواد غذایی پروتیینی غیربهداشتی شناسایی و در این راستا بیش از 12 تن فرآورده خام غیربهداشتی در نقاط مختلف استان معدوم شد.

تنگستانی مکان با بیان اینکه 57 فقره تخلف به مراجع قضایی ارجاع شده است، اضافه کرد: ناظران بهداشتی دامپزشکی یک هزار و 500 مورد بازدید بهداشتی از اسکله و شناورهای صیادی، 256 مورد بازدید از اماکن پرورش دام و طیور و همچنین 11 مورد بازدید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدوم سازی 12 تن فرآورده غیربهداشتی در بوشهر

معدوم سازی 12 تن فرآورده غیربهداشتی در بوشهر