مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 10:002023-06-20سياسي

عملکرد دولت سیزدهم امید را در مردم زنده کرده است


عملکرد 2 ساله دولت مردمی و ایران قوی آیت الله رییسی درشهرستان دیلم قابل توجه بوده و امید را در دل مردم زنده نگه داشته است.

- بوشهر- فرماندار شهرستان دیلم گفت: عملکرد 2 ساله دولت مردمی و ایران قوی آیت الله رییسی درشهرستان دیلم قابل توجه بوده و امید را در دل مردم زنده نگه داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسدی صبح سه شنبه در همایش ایمان و امید به مناسبت دومین سالگرد پیروزی آیت الله رییسی در انتخابات 1400 با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام و راکد به ارائه بخشی از عملکرد 2 ساله دولت سیزدهم در شهرستان دیلم پرداخت و اظهار داشت: شروع عملیات اجرایی (کلنگ زنی) پروژه احداث شهرک شیلاتی پرورش میگو شمال دیلم با اعتبار 58 میلیارد تومان و با مساحت هزار و 540 هکتار و ظرفیت 9 هزار و 600 تن در سال که باعث اشتغال زایی حداقل 365 نفر به صورت مستقیم می شود به عنوان پروژه شاخص تولید و اقتصادی شهرستان دیلم در حال انجام است.

فرماندار شهرستان دیلم با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در حوزه روستایی و اهمیت توسعه روستاها در شهرستان دیلم گفت: 14 پروژه روستایی با محوریت دهیاری ها، بنیاد مسکن وشرکت ارتباطات زیرساخت هایی با اعتبار بالغ بر 22.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دولت سیزدهم امید را در مردم زنده کرده است

عملکرد دولت سیزدهم امید را در مردم زنده کرده است