مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-14اقتصادي

محصولات کشاورزی شناسنامه دار می شوند


شهرکرد_ رییس سازمان حفظ نباتات کشور گفت: با شناسنامه دار کردن محصولات کشاورزی ارتقای کیفیت نیز بالا می رود و محصول بی کیفیت وارد بازار نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رنجبر اقدام، ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکی از قانون هایی که وزارت جهاد کشاورزی برای ما تکلیف کرده افزایش ضریب امنیت غذایی است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه دولت حرکت در مسیر امنیت غذایی است تصریح کرد: ما باید بتوانیم با برنامه ریزی های صحیح به اقتدار غذایی دست پیدا کنیم.

رنجبر اقدام، بیان داشت: ما نه تنها باید به راحتی به مواد غذایی دست پیدا کنیم بلکه باید به اقتدار غذایی نیز دست پیدا کرده و غیر از نیاز مردم خود ایران بخشی از محصولات را نیز به کشورهای دیگر صادر کنیم.

وی تشریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی در سال پیش از سند الگوی کشت در حوزه زراعت رونمایی کرد و امسال نیز الگوی کشت باغات را در دستور کار خود قرار داده است.

رنجبر اقدام عنوان کرد: لازم است دولت حمایت خاصی از حوزه بخش کشاورزی انجام دهد تا به یک تولید کافی در سطح کشور دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: در سال جاری رشد خوبی در تولیدات گندم داشته ایم اما تا میانگین نرم کشوری فاصله زیادی داریم و لازم است در این راستا تقویت صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات کشاورزی شناسنامه دار می شوند

محصولات کشاورزی شناسنامه دار می شوند